عدم نظارت بر تعاونی‌ها سبب ورود دستگاه قضایی می‌شود 

20:16 - 27 شهريور 1402
کد خبر: ۴۷۳۴۹۲۱
دسته بندی: قضایی ، دادگستری
عدم نظارت بر تعاونی‌ها سبب ورود دستگاه قضایی می‌شود 
رئیس کل دادگستری زنجان با تاکید بر اینکه وجود مشکلات در حوزه تعاونی مسکن در استان جدی است گفت که مسئولیت‌ها، امانت الهی هستند.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین علی فرجی برحق در دومین جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم استان زنجان گفت: توجه به پیشگیری در وظایف و مسئولیت‌ها، امری لازم و ضروری است.

وی افزود: انجام وظیفه توسط مسئولان با اتکا به ایمان و عمل، توفیقات خوبی خواهد داشت چراکه مسئولیت‌ها، امانت الهی هستند. 

رئیس کل دادگستری زنجان ضمن تاکید به گزارش مدیر کل کار و تعاون استان در خصوص وجود مشکلات در برخی تعاونی‌های مسکن اظهار کرد: مشکلات در حوزه تعاونی مسکن در استان جدی است و نیازمند اقدامات پیشگیرانه و بازرسی دقیق و مستمر از تعاونی‌های مسکن است؛ زیرا در صورت عدم نظارت بر تعاونی‌ها دستگاه قضایی با متخلفان با قاطعیت برخورد خواهد کرد. 

حجت الاسلام والمسلمین فرجی برحق با اشاره به گزارش آماری نماینده فراجای استان درخصوص وقوع سرقت در زنجان بویژه سرقت از ادوات و ابزار‌های کاری در باغ شهر‌ها گفت: با توجه به پایان فصل کاری و عدم حضور مستمر مالکان، گماردن نگهبان و نصب دوربین برای پیشگیری از سرقت‌ها ضروری است و باید اقدامات لازم برای ملزم کردن مالکان باغ‌شهر‌ها به نصب دوربین دستور کار قرار بگیرد.

در ابتدای این جلسه اعضای ستاد گزارشی از اقدامات و برنامه‌های مجموعه تحت مدیریت ارائه و خواستار حمایت ستاد پیشگیری از وقوع جرم استان از اجرای برنامه‌ها شدند.
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *